Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

dm u Evropi

Najbolje za kupca u njegovom mjestu

Jedna od dm prodavnica

dm drogerie markt je na vrijeme prepoznao svoje šanse u Evropi koja se ujedinjuje i uspješno je proširio svoje poslovanje i na tržišta više susjednih zemalja. Danas se dm drogerie markt sa 3.945 prodavnica i 71.620 zaposlenika ubraja u najveće lance drogerija u Evropi. Internacionalno dm je organizovan u dva koncerna: U koncernu Austrija/CEE posluje uz Austriju dvanaest ostalih zemalja: Mađarska, Češka, Slovačka, Poljska, Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Rumunija, Bugarska, Sjeverna Makedonija i Italija. U koncern Njemačka, pored njemačkog tržišta ubraja se i trgovina izvan europskih zemalja.

Samoodgovorno djelovanje u duhu dm ekonomske zajednice

U svim zemljama poslovanje dm-a vodi se istim vrijednostima. Ista načela koja izražavaju marku dm vrijede za kreiranje asortimana, po pitanju cjenovne strategije, uređenja prodavnica ili izgradnju zajedništva. „Nastavno na to, pred kolegama iz pojedinih zemlja je izazov da za svoje kupce razviju odgovarajuće koncepte i donose ispravne odluke za svako pojedino tržište“, pojašnjava Manfred Kühner, zamjenik predsjednika Uprave dm Austrije.

Nacionalne posebnosti

Na taj način dolazi do promjena u asortimanu koje se naročito ogledaju u segmentu domaćih proizvođača kao nadopuna industrijskim i dm markama. Također i kod izbora mjesta otvorenja dm prodavnica obraća se pažnja na specifičnosti, pristupačnost i već postojeću ponudu u određenoj zemlji. Uprkos specifičnostima u 3.945 dm prodavnica u koncernu dm uspijeva ostati dosljedan svojim vrijednostima te kontinuirano dobivati visoke ocjene od kupaca. 

Čvrsta saradnja povezanih zemalja

Dolazak na novo tržište uvijek je podržan od strane kolega iz dm Austrije te već etabliranih dm zemalja. Mreža saradnje sve se više širi. Tako se isporuka dm robnih marki za zemlje jugoistočne Evrope vrši putem distribucijskog centra iz Mađarske, a ne iz distribucijskog centra Enns u Austriji. Također i na drugim poljima poput uređenja prodavnica i IT-a za cijeli koncern zadaće preuzimaju pojedine zemlje. Na taj način postiže se efikasnost kao i mogućnosti daljnjeg razvoja visoko kvalificiranih kolega u povezanim zemljama. 

„Ne svugdje isto, nego svugdje činiti ono što je najbolje za lokalnu zajednicu – i to na način da se uprkos svim posebnostima, osigura jak, zajednički nastup na tržištu. To je obećanje Poslovodstva u trinaest europskih zemalja.“ Predsjednik uprave dm-a Austrija, Manfred Kühner