Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Povrat i zamjena

Mnoge odgovore na pitanja o povratu i zamjeni proizvoda možete pronaći u našem odjeljku s često postavljenim pitanjima FAQ:

Problemi sa narudžbom? Mi ćemo vam pomoći!

Reklamaciju proizvoda možete jednostavno izvršiti putem Moj dm aplikacije i dm online shopa.

Registrovani korisnici sa Moj dm računom:

Objasnit ćemo vam korak po korak kako možete izvršiti reklamaciju i povrat naručenih proizvoda:

  1. Povrat proizvoda korak 1

    Označite narudžbu u svom Moj dm računu i kliknite na reklamacija proizvoda.

    Korak 1

  2. Povrat proizvoda - korak 2

    Odaberite proizvode, količinu i razlog reklamacije.

    Korak 2

  3. Povrat proizvoda korak 3

    Odaberite rješenje: Povrat novca za reklamirani proizvod.

    Korak 3

  4. Povrat proizvoda korak 4

    Gotovo! Zahtjev za reklamaciju je predat i mi ga obrađujemo.

    Korak 4

Kraj liste

Neregistrovani korisnici bez Moj dm računa:

Ako ste napravili narudžbu bez registrovanog Moj dm računa: Molimo napišite nam na koje proizvode mislite i navedite broj svoje narudžbe- izravno u obrascu za kontakt.

Povrat proizvoda

Proizvode koje ne želite zadržati možete, naravno, vratiti besplatno. Kako biste osigurali da se vraćanje proizvoda i povrat novca brzo obrade, molimo slijedite korake u nastavku:

Korisnici sa ili bez Moj dm računa:

  1. Povrat proizvoda korak 1

    Prijavite se u Moj dm račun na našoj početnoj stranici www.dm-drogeriemarkt.ba. Obrazac za povrat možete pronaći u obliku PDF-a u području "Moje narudžbe". Koristite Obrazac za povrat povezan s vašom narudžbom koju želite vratiti. Neregistrovani korisnici mogu kontaktirati dm službu za korisnike kako bi dogovorili povrat putem dostavne službe i zatražili Obrazac za povrat koji je potrebno priložiti uz proizvode koji se vraćaju.

    Korak 1

  2. Povrat proizvoda korak 2

    Na Obrascu za povrat navedite svoje podatke, broj narudžbe i razlog povrata proizvoda o kojem je riječ.

    Korak 2

  3. Povrat proizvoda korak 3

    Ispunite Obrazac za povrat.

    Korak 3

  4. Povrat proizvoda - korak 4

    Spakujte proizvod zajedno sa Obrascem za povrat u dobro zatvorenu kutiju za otpremu.

    Korak 4

  5. Povrat proizvoda korak 5

    Kontaktirajte dm službu za korisnike kako biste dogovorili besplatan povrat putem dostavne službe.

    Korak 5

  6. Povrat proizvoda - korak 6

    U dogovoreno vrijeme i mjesto predajte kuriru pripremljeni paket za povrat. Pažljivo čuvajte potvrdu. To je vaš dokaz povrata ako se paket izgubi na putu do nas.

    Korak 6

Kraj liste

Povrat naručenih proizvoda možete izvršiti unutar 14 dana.

Imate li dodatnih pitanja o procesu povrata?

U rubrici Često postavljana pitanja pronaći ćete korisne informacije. Naša dm služba za korisnike je također tu za vas svakog radnog dana od 08:00 do 16:00 sati i možete nam se obratiti putem obrasca za kontakt.