Povrat i zamjena
Mnoge odgovore na pitanja o povratu i zamjeni proizvoda možete pronaći u našem odjeljku s često postavljenim pitanjima FAQ:
Problemi sa narudžbom? Mi ćemo vam pomoći!
Reklamaciju proizvoda možete jednostavno izvršiti putem Moj dm aplikacije i dm online shopa.
Registrovani korisnici sa Moj dm računom:
Objasnit ćemo vam korak po korak kako možete izvršiti reklamaciju i povrat naručenih proizvoda:
Neregistrovani korisnici bez Moj dm računa:
Ako ste napravili narudžbu bez registrovanog Moj dm računa: Molimo napišite nam na koje proizvode mislite i navedite broj svoje narudžbe- izravno u obrascu za kontakt.
Povrat proizvoda
Proizvode koje ne želite zadržati možete, naravno, vratiti besplatno. Kako biste osigurali da se vraćanje proizvoda i povrat novca brzo obrade, molimo slijedite korake u nastavku:
Korisnici sa ili bez Moj dm računa:
Povrat naručenih proizvoda možete izvršiti unutar 14 dana.
Imate li dodatnih pitanja o procesu povrata?
U rubrici Često postavljana pitanja pronaći ćete korisne informacije. Naša dm služba za korisnike je također tu za vas svakog radnog dana od 08:00 do 16:00 sati i možete nam se obratiti putem obrasca za kontakt.









