dm Giving Friday: 5% od ukupnog prometa za narodne kuhinje u BiH

Sarajevo, 24.11.2025. — Kompanija dm drogerie markt i ove godine provodi društveno odgovornu kampanju Giving Friday, koja će biti održana u petak, 28.11. Umjesto uobičajenih popusta na svjetski dan sniženja – Black Friday, dm tradicionalno usmjerava dio prometa u humanitarne svrhe pa će tako 5% ukupnog prometa ostvarenog na ovaj dan biti donirano narodnim kuhinjama širom Bosne i Hercegovine.
Prošlogodišnji Giving Friday rezultirao je donacijom 11.172 obroka, koji su podijeljeni u 25 narodnih kuhinja u 32 mjesta širom BiH. Ove godine dm nastavlja svoju misiju podrške zajednici, s istim ciljem – pomoći onima kojima je to najpotrebnije.
„Giving Friday za nas predstavlja više od jedne donacije; to je dan kada zajednički stvaramo dobro. Naši kupci svojom svakodnevnom kupovinom pomažu da obroci stignu do onih kojima znače najviše. Zahvalni smo na povjerenju koje nam godinama pružaju, jer zajedno uspijevamo učiniti stvarne, opipljive promjene u zajednici“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a u BiH.
Od početka sprovođenja Giving Friday inicijative, od 2019. godine do danas, dm je donirao više od 54.000 obroka, u ukupnoj vrijednosti od 258.000 KM, čime potvrđuje dugoročno opredjeljenje ka dobrobiti zajednice i solidarnosti.
Donacija će biti realizovana tokom decembra, kada će, uz pripremu i podjelu obroka, u društveno korisnom radu učestvovati i dm zaposlenici, pružajući podršku narodnim kuhinjama i na terenu.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm trgovina u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 19 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 94 trgovine u 48 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2024/25. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 489,3 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima su 32 dm robne marke kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno jedanaest puta, od toga devet puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.