Tu sam čovjek, tu kupujem!
Ovo je obećanje koje u centar stavlja čovjeka kao individuu – bio on kupac ili zaposlenik. dm nudi svakoj osobi odgovarajuću ponudu koja će naglasiti njenu individualnost. dm živi svoju filozofiju kroz bogat asortiman visokog kvaliteta, kompetentno i ljubazno savjetovanje od strane dm zaposlenika kao i kroz pristupačnost za svoje kupce.
Čovjek je u centru
Kako bi se naglasila individualnost svakog pojedinca, dm nudi pravu ponudu za svačije individualne želje i potrebe. S inovativnim i opširnim asortimanom visokog kvaliteta, brojnim uslugama te kompetentnim i ljubaznim savjetovanjem od strane dm zaposlenika, dm živi svoju filozofiju. To se odražava i kroz cjenovnu strategiju zahvaljujući kojoj dm kupci mogu kupovati sve ono što im je potrebno i kada im je potrebno po UVIJEKPOVOLJNO cijenama.
Vrijednosna načela
Oplemeniti potrošačke potrebe naših kupaca, kroz zajednički rad pružiti mogućnost daljnjeg usavršavanja našim zaposlenicima i djelovati kao uzorna zajednica u našoj okolini – to su izazovi s kojima se dm kao gospodarska zajednica stalno suočava. Stoga upravljanje preduzećem u dm-u počiva na sljedećim načelima:
dm načela kupaca
Želimo prepoznati stvarne potrebe naših kupaca i ponuditi im savršenu kombinaciju proizvoda i usluga po najboljim cijenama te kupovinu u ugodnoj atmosferi. Naš cilj: pridobiti stalne kupce koji se rado vraćaju kupovati kod nas.
dm načela zaposlenika
Želimo omogućiti svim zaposlenicima, da međusobno uče jedni od drugih, da se ophode jedan prema drugome kao čovjek prema čovjeku, da prihvaćaju individualnost svakog pojedinca, kako bismo ostvarili preduvjete, za upoznavanje samog sebe i za daljnji razvoj vlastite osobnosti te za mogućnost poistovjećivanja s postavljenim radnim zadacima.
dm načela partnera
Sa svojim partnerima želimo održati dugoročnu, pouzdanu i poštenu saradnju kako bi nas prepoznali kao pouzdanog partnera s kojim je moguće ostvarenje otvorenog dijaloga i obostranih ciljeva.
„Dobro je biti svijetao primjer u društvu u kojem djeluješ – i u Njemačkoj i u BiH i drugdje. Uporno i ustrajno djelovanje mnogih pojedinaca u dm-u stvara to postignuće već 40 godina.“
Damir Šlosel, Direktor dm BiH