Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

dm vremeplov

Ograničen raspon drogerijskih proizvoda, najpovoljnije cijene, samoposluživanje: Početkom 1970. Götz W. Werner teško je mogao pronaći sunarodnjake za svoj novi koncept samoposlužne drogerije. Ali ostao je uporan i postavio je temelje današnjoj najuspješnijoj i najpopularnijoj drogeriji u Evropi.

Menschen warten neugierig vor der ersten dm Filiale in Linz.

1973 - Kako je sve počelo
Götz Werner osniva firmu dm drogerie markt i otvara prvu dm prodavnicu u njemačkom gradu Karlsruhe.

1976 - Osniva se dm Austrija
Ideja osnivanja dm-a prenosi se u Austriju: Günter Bauer otvara prvu dm prodavnicu u Linzu.

1982 - dm filozofija
dm Njemačka i dm Austrija zajedno razvijaju filozofiju i principe preduzeća. U središtu je čovjek – bilo kao zaposlenik ili kao kupac.

1986 - Trendsetter
dm je jedno od prvih trgovačkih društava u Austriji koje u svoj asortiman uvrštava organske proizvode firme Alnatura.

1989 - Novi distributivni centar
Distributivni centar u Ennsu počinje s radom iz kojeg se sve dm prodavnice direktno snabdijevaju robom.

'70 i '80 godine

  1. 1973. Godina kad je sve počelo

    1973. Godina kad je sve počelo

    Osnivanje preduzeća dm drogerie markt: Otvara se prva prodavnica u Karlsruhe

  2. 1976. U Austriji se otvara prva prodavnica

    1976. U Austriji se otvara prva prodavnica

    Prva dm prodavnica otvorena je u Austriji 25.11.1976. u Linzu. Time dm postaje predvodnik drogerija tipa samoposluge.

  3. 1982. dm filozofija - Tu sam čovjek.

    1982. dm filozofija - Tu sam čovjek.

    Zajedno s razvojem dm-a u Njemačkoj i Austriji razvijaju se filozofija i principi dm preduzeća.

  4. 1987. Novi inovativni koncepti i nove, originalne usluge

    1987. Novi inovativni koncepti i nove, originalne usluge

    Novost u uređenju prodavnica su bijeli dizajn unutrašnjosti i po prvi put predstavljeni stalci s ponudom dekorativne kozmetike. Otvara se i prvi kozmetički studio i kutak Zdrava pauza s ponudom svježe pripremljene zdrave hrane.

  5. 1989. Novi distributivni centar u Austriji

    1989. Novi distributivni centar u Austriji

    U Ennsu se otvara distributivni centar, odakle se prema svim prodavnicama roba isporučuje direktno.

Kraj liste

1993 - Na Istoku dosta novog
dm kreće u svoje osvajanje istočnog tržišta i otvara prve prodavnice u Češkoj, Mađarskoj i Sloveniji 1993. te u Slovačkoj 1995. godine.

1994 - Hier bin ich Mensch. Hier kaufe ich ein.
dm mijenja svoj slogan „Velike marke – male cijene“ te novim sloganom „Tu sam čovjek, tu kupujem“ naglašava da je svaki čovjek sam po sebi jedinstven i da dm tom čovjeku, onakvom kakav on jeste, nudi pravi izbor. 

1995 - dm robne marke
Linijom prirodne kozmetike alverde te babylove, Balea i paradies Fotowelt dm Austrija uvodi prve vlastite robne marke.

1996 - Prva dm prodavnica u Hrvatskoj
Prva dm prodavnica u Hrvatskoj otvorena je u Zagrebu na tržnici u Dubravi.

2002 - s.he is the best
dm uvodi s.he stylezone robnu marku za djevojke: kozmetika koja je u trendu i modni dodaci za svaki džeparac.

2004 - Ekspanzija na Istok
Širenje na tržišta Srbije (2004), Rumunije (2007) i Bugarske (2009) predstavlja novu prekretnicu za dm Austriju.

2006 - Prva dm prodavnica u Bosni i Hercegovini
2006. osnovan je dmBiH. Prva dm prodavnica u Bosni i Hercegovini otvorena je 29. juna 2006. godine u sarajevskom naselju Dobrinja, gdje se nalazilo i prvo sjedište dmBiH.

2006 - Nova centrala u Austriji
U Walsu kod Salzburga otvorena je nova dm centrala za dio koncerna Srednje i Istočne Evrope. Na 7.100 m izgrađena je centrala koja predstavlja središte svih zbivanja kako u Austriji tako i u zemljama članicama koncerna Srednje i Istočne Evrope.

2007 - Centrala na Alipašinom polju
U julu 2007. godine dmBiH seli u novu centrala na Alipašinom polju.

2009 - Svijet prednosti
1. oktobra 2009. dmBiH pokrenuo je program lojalnosti s ciljem nagrađivanja vjernosti kupaca.

2009 - Nova centrala dmBiH
2009. godine otvorena je nova dm centrala na Ilidži s 1.000 m uredskog prostora.

2010 - 1. CSR kampanja
Prva CSR kampanja dmBiH provedena je u aprilu 2010. godine pod nazivom „Za zdrav i lijep osmijeh“.

2011 - DC Blažuj
U novembru 2011. godine s radom počinje dm distributivni centar u Blažuju na površini od 4.468 m.

2012 - Nove CSR kampanje
U 2012. godini dm provodi dvije CSR kampanje: „Ja čuvam okolinu“ i „Djeca sunca“ te svoju odgovornost prema zajednici pokazuje i u narednoj godini kroz kampanju „Za zdrav život“.

2012 - dm babybonus
Početkom 2012. godine uveden je babybonus program za bebe s ciljem pružanja podrške roditeljima kroz korisne savjete i prednosti pri kupovini u dm-u.

2013 - CSR „Djeca sunca“ i „Za zdrav život“
Drugi put realizirana je kampanja s naglaskom na važnost zdravog uživanja na suncu te kampanja koja je naglasak stavila na važnost zdrave ishrane.

2013 - Čista i lijepa BiH
14.6.2013. zaposlenici dm-a provode akciju čišćenja i uređenja okoliša u Sarajevu, Mostaru i Banja Luci i tako doniraju 1.000 radnih sati u dobrotvorne svrhe.

2014 - 3000. dm prodavnica
Na razini koncerna 3000. dm prodavnica otvorena je u Sanskom Mostu.

2014 -  CSR „Djeca sunca“ i „Za dobar početak“
Realizovane kampanje posvećene su podizanju svijesti javnosti o važnost pravilne zaštite od štetnog sunčevog zračenja te omogućavanje ugodnijeg boravka u bh. porodilištima.

2014 - dm App i Instagram
Pokretanjem mobilne aplikacije i Instagram profila kupcima je omogućen još brži pristup informacijama, ponudama, akcijama i novostima iz dm-a.

2015 - Proširenje dm centrale
Širenjem mreže poslovanja došlo je i do potrebe proširenja i modernizovanja postojeće dm centrale u Sarajevu.

2015 - Ukrasni elementi
Za ljepši i bolji ugođaj kupovine u dm prodavnice uvedeni su novi ukrasni elementi u skladu s uređenjem dm prodavnica u cijelom koncernu.

2015 - Proširenje distributivnog centra
Zbog centralizacije dobavljača i pospješenja isporuke robe ka dm prodavnicama distributivni centar u Blažuju proširen je na 6.362 m.

2015 - dmBio
Nova dm marka ukusnih prehrambenih namirnica proizvedenih u skladu s visokim ekološkim standardima.

2015 - CSR kampanje „Veseli zubići“ i „Djeca sunca“
Kampanja „Veseli zubići“ pažnju je posvetila pravilnoj i adekvatnoj brizi o dentalnoj higijeni kod mališana, a „Djeca sunca“ adekvatnoj zaštiti od štetnog sunčevog zračenja.

2015 - dm elektronske poklon kartice
Dotadašnji poklon bonovi zamijenjeni su modernim elektronskim poklon karticama.

2016 - dm {ZAJEDNO} za bolje sutra
Povodom 10. rođendana, dm podržava realizaciju 10 projekata iz oblasti društveno korisno djelovanje, zaštita okoline i održivi razvoj, kultura, nauka i sport.

2016 - Besplatan WiFi
Unutar svojih redovnih usluga dm kupcima od februara 2016. nudi i mogućnost korištenja besplatnog WiFi u svim dm prodavnicama.

2016 - babybonus za trudnice
U dm babybonus program, uz djecu do dvije godine, od aprila 2016. mogu se učlaniti i trudnice.

2016 - active beauty
dm časopis za zdravlje i ljepotu besplatno se može preuzeti u dm prodavnicama.

2016 - Jer sve smo to MI
Novi komunikacijski slogan koji je zamijenio slogan „Jer i to sam ja“.

2017 - dm {ZAJEDNO} za zdrav život
Podrška projektima osnovnih škola za unapređenje zdravlja učenika i školskog osoblja.

2017 – UVIJEKPOVOLJNO
Novom cjenovnom strategijom kupcima je ponuđeno više od 2.500 proizvoda po sniženim cijenama najmanje četiri mjeseca.

2017 – Prva dm ženska utrka u BiH
Održana je prva dm ženska utrka u Sarajevu, na kojoj je učestvovalo 350 učesnica.

2018 – Startajmo {ZAJEDNO}
dm pokreće društveno odgovornu inicijativu kojom se domaćim proizvođačima pruža mogućnost razvoja i plasiranja proizvoda na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica.

2018 – Druga dm ženska utrka i prva babybonus utrka u BiH
Održana je druga dm ženska utrka u Sarajevu koju je istrčalo 650 trkačica, a koja je proširena dodatnom babybonus utrkom za mališane u kojoj je učestvovalo više od 190 djece u dobi od četiri do šest godina.

2018 – active beauty family
dm časopis za porodicu besplatno se može preuzeti u dm prodavnicama.

2018 – Nova CSR kampanja
dm zaposlenici daruju 2.000 poklona socijalno osjetljivim kategorijama društva za radosnije praznike.

2019 - 10 godina dm centrale
dmBiH bilježi 10 godina od preseljenja dm centrale sa Alipašinog polja (Sarajevo) u novoizgrađenu dm centralu na Ilidži.

2019 – Proširenje distributivnog centra
dm distributivni centar u Blažuju proširen je na ukupnu površinu od 8.250 m.

2019 – Bye, bye besplatne, male plastične vrećice
U skladu sa zaštitom čovjekove okoline i održivog razvoja, dm prestaje sa podjelom besplatnih, malih plastičnih vrećica.

2019 – Treća dm ženska utrka i druga babybonus utrka
Održana je treća dm ženska utrka u kojoj su učestvovale 1.573 trkačice, kao i druga babybonus utrka u kojoj je učestvovao 251 mališan u dobi od šest do osam godina.

2019 – Inicijativa {ZAJEDNO} za bolje sutra
dm pokreće društveno odgovornu inicijativu kojom se pruža podrška pri realizaciji ekoloških projekata u BiH.

2020 – Trajno povlačenje plastičnih vrećica
U skladu sa zaštitom čovjekove okoline i održivog razvoja, dm iz prodaje trajno povlači plastične vrećice.

2020 – e-Shop nova usluga za kupce
dm u saradnji s BH Poštom pokrenuo e-Shop u BiH s ponudom odabranih dm proizvoda.

2020 – Podrška zaposlenicima tokom epidemije Korona virusa
Za predanost i nesebično zalaganje tokom epidemije, dm zaposlenicima uručena novčana nagrada u vidu dm poklon kartica.

2020 – Podrška BiH tokom epidemije Korona virusa
dm je kroz donacije higijenskih potrepština i dva Dräger respiratora podržao rad državnih institucija u BiH tokom epidemije.

2020 – Projekt #poduzetneZAJEDNO
Kampanjom #FEELGOODmajica dm i kupci podržali projekt #poduzetneZAJEDNO za razvoj bh. poduzetnica.

2021 - Inicijativa {ZAJEDNO} za bolje sutra
U okviru inicijative odabrano 15 domaćih proizvođača čiji će proizvodi biti uvršteni u ponudu dm-a.

2021 – dm razvio novu Pro Climate liniju proizvoda
13 proizvoda iz segmenata njege lica, tijela i kose, damske higijene kao i domaćinstva prvi su se našli na policama dm-a.

2021 – dm slavi jubilarnih 15 godina u BiH
Čovjek na prvom mjestu – vizija u kojoj se ogleda ključ uspjeha.

2021 – Projekt #PODUZETNEZAJEDNO
Kampanjom #FEELGOODmajica Vol 2. dm osigurao edukacije i promociju za više od 70 bh. poduzetnica.

2022 – dm active beauty program lojalnosti
Sakupljanjem bodova na digitalnoj dm active beauty kartici dm kupci ostvaruju uštede.

2022 - Preminuo osnivač dm-a, Prof. Götz W. Werner
8. februara  u 78. godini života preminuo je osnivač dm-a.

2022 – Prva samouslužna eko punionica u BiH
U mostarskoj dm prodavnici postavljena prva samouslužna eko punionica za tečne bio deterdžente.

2022 – dm street art
U okviru kampanje inspiracija bh. street art umjetnici su kroz oslikavanje izloga ponudili kreativni odgovor na pitanje „Šta nas ljude čini lijepima?“.

2022 – Podrška razvoju ženskog poduzetništva u BiH
Projektom #FEELGOODmajica Vol 3. dm treću godinu zaredom nastavlja podršku razvoju ženskog poduzetništva u BiH.