Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION

dm će s gotovo 60.000 KM podržati 10 ekoloških projekata

Dječije ruke sade cvijet u posudu

Sarajevo 20.6.2025. - U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION, dm drogerie markt BiH odabrao je 10 projekata u 10 mjesta koje će podržati s iznosom gotovo 60.000 KM. 

Realizacija odabranih projekata podrazumijeva: čišćenje, uređenje zelenih površina, čišćenje rijeka i korita, sadnja, pošumljavanje, postavka kanti za otpad i slično, a što će doprinijeti uređenju, zaštiti i očuvanju okoliša u Bosni i Hercegovini. 

Među odabranim projektima su:

  1. Udruženje žena Bubamara iz Banja Luke s projektom „Zajedno za Vučenovac - Ekološko uređenje i osnaživanje žena kroz zajednički rad“
  2. Planinarsko društvo „Konjuh“ Tuzla s projektom „Voda s Konjuha – sanacija izvorišta Javorje“
  3. Udruga Gornji Žabljak iz Livna s projektom „Oživimo Žabljak“
  4. Hercegovačka goska služba spašavanja Mostar s projektom „Čista jama – Voda za život“
  5. Udruženje za brigu i opšta prava djece "Naša djeca" Zenica s projektom „Eko izazov“
  6. Udruženje roditelja djece oboljele od malignih bolesti "Iskra" iz Banja Luke s projektom „Moj zeleni kutak“
  7. UG "Zeleni jug" Trebinje s projektom „Za više kiseonika i dublji hlad“
  8. Udruženje za djecu i mlade „Nominativ“ iz Sarajeva s projektom „Ekološki preparat na bazi reaktivnog kisika za zaštitu pčela od virusa i krpelja“
  9. Klub vodenih sportova S.C.U.B.A. Sarajevo s projektom „Čista voda – zdrava zemlja“
  10. Udruženje za opšte dobro i edukaciju “DVOR“ – Maglaj s projektom „Permaglaj“

„Kroz kampanju {ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION želimo motivisati zajednicu da aktivno doprinosi očuvanju prirode. Ponosni smo što ćemo kroz konkretne projekte širom BiH pomoći stvaranju zelenijih i čistijih prostora za sve nas. Ova kampanja je dio naše dugoročne posvećenosti održivosti i vjerujemo da male promjene u svakodnevnom životu mogu imati veliki uticaj na očuvanje okoliša“, poručila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dm BiH.

Pravo na prijavu imale su sve organizacije, udruženja, institucije i druga registrovana pravna lica bez obzira na djelatnost, a svoje projekte mogle su prijaviti putem online formulara na platformi www.dm-zajedno.ba do 29.5.2025. godine. Prilikom odabira, u fokusu su bili održivost projekta, procjena koristi za lokalnu ili širu zajednicu te podizanje svijesti o važnosti zaštite okoliša.

Podržani projekti bit će realizovani do 31.12.2025. godine, a dm će podršku pružiti u vidu finansiranja proizvoda iz dm asortimana, finansiranja usluga i/ili nabavke potrebnih materijala i opreme ili kombinacijom navedenog.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 19 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 94 prodavnice u 48 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi. 

dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno jedanaest puta, od toga devet puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.