Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Uspješno realizovan projekt „Unapređenje menstrualnog zdravlja kroz edukativne aktivnosti i boravak u prirodi“

Uspješno realizovan projekt „Unapređenje menstrualnog zdravlja kroz edukativne aktivnosti i boravak u prirodi“

U sklopu dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024. 

U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.

Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.

Projekt „Unapređenje menstrualnog zdravlja kroz edukativne aktivnosti i boravak u prirodi“

Jedan od podržanih je i projekt „Unapređenje menstrualnog zdravlja kroz edukativne aktivnosti i boravak u prirodi“ u organizaciji Udruženja za razvoj i podršku planinarstva i sportskog turizma VEDRO iz Zenice, koji za cilj ima raditi na svijesti zajednice ali i podršku ženama kada je u pitanju unapređenje njihovog zdravlja. 

„Projekat „Unapređenje menstrualnog zdravlja kroz edukativne aktivnosti i boravak u prirodi“ koji smo radili uz podršku dm drogerie markt d.o.o. naišao je na pozitivne kritike. Realizacija projekta odvijala se u tri faze – edukativna – gdje smo na predavanju dr. Bedrane imali priliku naučiti sve o ženskom ciklusu i promjenama koje se dešavaju tokom istog, sportska – u kojoj smo tokom časa yoge naučili tehnike pravilnog disanja, opuštanja, benefite boravka u prirodi, kao i vježbe koje nam mogu pomoći tokom „onih dana“ i treća faza podjela flayera koji sadrži mnoštvo edukativnih informacija. Tokom realizacije projekta javila se i ideja za dodatnu aktivnost – edukativno-zabavna igrica Ciklus, koji smo igrali sa djevojkama i mladićima srednjoškolske dobi i kroz igru učili o zdravim navikama, kao i o menstruaciji kroz historiju. Veoma smo zadovoljni ishodom ovog projekta, kao i na odaziv učesnika tokom radionica i interakcijom na našoj facebook stranici, gdje smo dijelili savjete, informacije i zajedno naučili nešto novo što će sigurno pomoći i olakšati menstrualne dane. Boravak u prirodi ima višestruke benefite na zdravlje i raspoloženje, a više o tome možete saznati kroz objave na našoj facebook stranici VEDRO“, izjavila je Merima Purić Rebihić, članica Upravnog odbora Udruženja planinara VEDRO.

Godina u znaku ženskog zdravlja

Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke - u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba“ – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalno zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru. 

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 93 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi. 

dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.