Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Uspješno realizovan projekt „Moj ciklus – naš ciklus“

dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024., realizovan projekt „Nauči, prenesi - širimo svijest o menstrualnom zdravlju“

U sklopu dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024. 

U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.

Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.

Projekt „Moj ciklus – naš ciklus“ SOS Dječija sela u BiH

Jedan od podržanih je i projekt „Moj ciklus – naš ciklus“ u organizaciji SOS Dječija sela u BiH, koji za cilj ima poboljšanje kvaliteta života djece i mladih bez roditeljskog staranja, demistifikaciju teme, isticanje važnosti teme i doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva. 

 „Sretni smo što u kompaniji dm drogerie markt imamo partnera koji već godinama podržava djecu i mlade koji odrastaju u SOS Dječijim selima, ali i djecu, mlade i roditelje u Programu jačanja porodica. U saradnji s dm drogerie markt realizirali smo projekat „Moj ciklus – naš ciklus“. Osigurali smo higijenske potrepštine za 47 korisnica iz SOS sela u Gračanici i Sarajevu te 51 korisnicu iz Programa jačanja porodica u Mostaru i Gračanici. Posebno nam je drago da zajedno s našim partnerima možemo realizirati projekte vezane za reproduktivno zdravlje žena i djevojaka, ali i emocionalno, mentalno i fizičko zdravlje. Na ovaj način zajedno nastojimo kreirati pozitivan društveni uticaj“, izjavila je Dženita Subašić, direktorica fundraisinga i komunikacija SOS Dječijih sela u BiH.

Godina u znaku ženskog zdravlja

Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke - u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba“ – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalno zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru. 

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi. 

dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.