SAOPŠTENJE ZA JAVNOST
dm iz predostrožnosti povlači proizvod „dmBio hrskave pahuljice, bobičasto voće, 500 g“
Odnosi se na proizvod s rokom trajanja 11.12.2025.

Sarajevo, 23.5.2025. – S ciljem zaštite potrošača, dm drogerie markt d.o.o. iz predostrožnosti iz prodaje povlači proizvod „dmBio hrskave pahuljice, bobičasto voće, 500 g“. Povlačenje se isključivo odnosi na proizvod s rokom trajanja 11.12.2025. Rok trajanja istaknut je na poleđini pakovanja.
Razlog povlačenja: Ne može biti isključeno da pojedina pakovanja proizvoda s gore navedenim rokom trajanja mogu sadržavati tragove lupine, zbog čega naznake o alergenima nisu pouzdane. Ukoliko ste alergični na određene sastojke, preporučuje se da ne konzumirate ovaj proizvod.
Sve kupce koji su već kupili proizvod s navedenim rokom trajanja dm poziva da isti prestanu koristiti te da, otvoren ili neotvoren, vrate u njima najbližu dm prodavnicu, gdje će dobiti povrat novca i bez predočenja računa.
„Kvalitet proizvoda i sigurnost kupaca za nas je od velike važnosti. Žalimo zbog ovog događaja i našim kupcima se izvinjavamo zbog nastalih neugodnosti ali i zahvaljujemo na razumijevanju“, poručili su iz dm-a te dodaju da se u slučaju pitanja kupci mogu obratiti odjelu Nabave kompanije na kontakt telefon: 033 778 300.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 94 prodavnice u 48 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno jedanaest puta, od toga devet puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.