Uspješno realizovan projekt „Zdravlje žena: Harmonija tijela i uma“
U sklopu dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024.
U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.
Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje su obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.
Projekt „Zdravlje žena: Harmonija tijela i uma“
Jedan od podržanih je i projekt „Zdravlje žena: Harmonija tijela i uma“ u organizaciji Centra za sport i rekreaciju Goražde, koji je imao za cilj unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena kombinovanjem tjelovježbi, edukativnih predavanja i korištenjem dm proizvoda.
„Projekt „Zdravlje žena: Harmonija tijela i uma“ imao je za cilj unapređenje menstrualnog zdravlja žena kroz tjelovježbe, edukativna predavanja i korištenje visokokvalitetnih dm proizvoda. Aktivnosti poput yoge, pilatesa, edukacija o ishrani i mentalnom zdravlju naišle su na izuzetno pozitivan odziv, a učesnice su istakle značajnu korist za svoje fizičko i mentalno blagostanje. Projekt je doprinio podizanju svijesti o važnosti menstrualnog zdravlja, a povratne informacije su potvrdile potrebu za sličnim inicijativama u budućnosti. Hvala svim učesnicama i partnerima na podršci i doprinosu uspjehu ovog projekta“, ispred Centra je izjavio Džanan Obuća.
Godina u znaku ženskog zdravlja
Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke - u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba“ – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalno zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 93 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.