Nova pogodnost u Moj dm aplikaciji: dm babybonus, podrška od prvog dana
Personalizirane ponude i digitalni kuponi za trudnice i roditelje

Sarajevo, 26.5.2025. – Od svog osnivanja kompanija dm u središte djelovanja stavlja čovjeka. To nije samo dio poslovne filozofije, već način na koji svakodnevno djeluje, osluškujući potrebe kupaca i nastojeći im biti podrška u svim životnim fazama.
Budući da roditeljstvo donosi najviše radosti, ali i brojne izazove, dm je kreirao novu pogodnost osmišljenu s posebnom pažnjom baš za najmlađe. dm babybonus u okviru Moj dm aplikacije pruža personaliziranu podršku trudnicama i roditeljima djece do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
„Jedno od temeljnih načela dm poslovne filozofije jeste oplemeniti potrebe čovjeka, bio on kupac, zaposlenik, partner ili dio zajednice u kojoj poslujemo. S toga su sve aktivnosti usmjerene na potrebe čovjeka. Kroz dm babybonus želimo olakšati roditeljima svakodnevnicu i pružiti im podršku, jer znamo koliko ti trenuci znače,“ poručuje Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dm BiH.
Kako aktivirati dm babybonus?
dm babybonus je pažljivo osmišljen da prati roditelje kroz prve godine roditeljstva, aktivacija je vrlo lagana. Roditelji treba da unesu ime, spol i datum rođenja djeteta, a trudnice sedmicu trudnoće.
Nakon aktivacije, korisnici dobivaju e-mail dobrodošlice sa svim detaljima i pogodnostima.
U Moj dm aplikaciji svi koji aktiviraju dm babybonus automatski primaju digitalne kupone usklađene s uzrastom djeteta ili fazom trudnoće bez dodatnog pretraživanja i traženja pogodnosti.
Aktivirajte se na dm babybonus putem Moj dm aplikacije i iskoristite sve pogodnosti prilagođene upravo vama i vašem djetetu.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 94 prodavnice u 48 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno jedanaest puta, od toga devet puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.