dm Giving Friday 2025: 5% dnevnog prometa pretvoreno u donaciju od 75.459 KM za 29 narodnih kuhinja u BiH
Sarajevo, 1.12.2025. — Dok je Black Friday širom svijeta sinonim za popuste i potrošnju, dm je još jednom odabrao drugačiji put. Kroz inicijativu Giving Friday, održanu 28.11., kompanija je i ove godine odlučila dio prometa usmjeriti u humanitarne svrhe, izdvajajući 5% prodaje za narodne kuhinje u BiH.
Ove godine taj iznos je 75.459 KM, a bit će doniran za pripremu obroka u 29 narodnih kuhinja širom Bosne i Hercegovine. Time kompanija nastavlja kontinuitet pomaganja zajednici, podsjećajući na prošlogodišnji donaciju 11.172 obroka podijeljenih u 25 narodnih kuhinja.
„Giving Friday je postao dan na koji se posebno radujemo, jer svake godine vidimo koliko zajednički možemo postići. Naši kupci, svojom kupovinom u dm-u, direktno doprinose da obroci stignu do onih kojima su najpotrebniji. Zahvalni smo na povjerenju i podršci koju nam pružaju, jer zajedno gradimo snažniju i solidarniju zajednicu“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a u BiH.
Od početka sprovođenja Giving Friday inicijative 2019. godine do danas, dm je donirao više od 54.000 obroka, u ukupnoj vrijednosti od 258.000 KM, čime potvrđuje svoje dugoročno opredjeljenje ka dobrobiti zajednice.
Donacija prikupljena ove godine bit će realizovana tokom decembra, kada će uz pripremu i podjelu obroka učestvovati i dm zaposlenici, koristeći jedan plaćen radni dan za volonterski angažman u zajednici.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm trgovina u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 19 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 94 trgovine u 48 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2024/25. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 489,3 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima su 32 dm robne marke kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno jedanaest puta, od toga devet puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.