akademija za poduzetnice: Inspiracija, edukacija i podrška za više 100 poduzetnica iz BiH

Sarajevo, 28.11.2025. - Kompanija dm drogerie markt jučer je u saradnji s lifestyle portalom Bonjour.ba održana četvrta po redu akademija, koja je ove godine okupila čak 100 poduzetnica iz različitih gradova Bosne i Hercegovine.
Rastom broja polaznica akademija ponovo postavlja nove standarde za edukaciju i podršku u BiH, potvrđujući važnost ženskog zajedništva u poduzetništvu. U Evropskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, okupljeno je čak 100 žena različitih dobi i zanimanja kako bi zajedno kroz akademiju pokrenuli promjenu i otvorili vrata za nove poduzetničke korake.
Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Ove godine, polaznice akademije imale su priliku poslušati savjete i razgovarati s predstavnicima dm-a i Bonjour.ba na teme poduzetničkih početaka, ključnih koraka u razvoju biznisa i kako se odvažiti napraviti prvi korak.
„Drago nam je što smo ove godine na, sada već tradicionalnoj, akademiji okupili čak 100 poduzetnica s kojima smo imali priliku razgovarati te razmjeniti savjete i iskustva o ključnim temama relevantnim za njihov biznis. Njihove inspirativne priče za nas su dodatna motivacija da nastavimo pružati podršku ženama, posebno onima koje se odvaže napraviti male ali značajne promjene za sebe“, izjavili su iz dm-a i dodali da je ovo tema o kojoj se kontinuirano treba nastaviti razgovarati, posebno žene između sebe.
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dmBiH i voditeljicom resora IT i Ljudski resursi, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Uz moderaciju Ane Ćavar, osnivačice i direktorice Bonjour.ba, razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić, menažderica marketinga u dmBiH i Ana Ćavar, CEO & Founder Bonjour.ba svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada. To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke mogle prepoznati u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj - rast je put i sve se gradi korak po korak.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana dmBiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i finansijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama. Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm trgovina u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 19 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 94 trgovine u 48 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2024/25. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 489,3 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima su 32 dm robne marke kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno jedanaest puta, od toga devet puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.