Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Uspješno realizovan projekt nabavke sanitarnih ormarića u Mješovitoj srednjoj školi Doboj Istok

Projekt nabavke sanitarnih ormarića u Mješovitoj srednjoj školi Doboj Istok

U sklopu dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024. 

U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.

Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.

Projekt nabavke sanitarnih ormarića u Mješovitoj srenjoj školi Doboj Istok

Jedan od podržanih je i projekt nabavke sanitarnih ormarića u organizaciji Mješovite srednje škole Doboj Istok, koji za cilj ima poboljšanje kvaliteta života učenica i zaposlenica škole, demistifikaciju teme, isticanje važnosti teme i doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva. 

 „Iskreno se zahvaljujemo dm-u na podršci projektu Sanitarni ormarići u ženskim školskim toaletima, koji je u našoj školi realizovan pod vodstvom profesorice Naide Osmanbegović u mjesecu novembru. Ovaj projekt već je značajno olakšao svakodnevni život našim učenicama, ali i profesoricama, kao i drugim uposlenicama škole. Ponosni smo što je naša škola prva u općini Doboj Istok koja je implementirala ovakav model. Nadamo se da će koncept ovog projekta poslužiti kao inspiracija i model i za druge škole u našoj zajednici. Još jednom hvala dm-u na podršci koja pokazuje koliko su zajednički projekti ključni za dobrobit mladih“, izjavio je direktor Mješovite srednje škole Doboj Istok, Admir Dautović.

Godina u znaku ženskog zdravlja

Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke - u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba“ – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalno zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru. 

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi. 

dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.