dm će podržati realizaciju 18 projekata za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena

Podrška u vrijednosti blizu 60.000 KM
Sarajevo, 24.7.2024. – U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra, dm drogerie markt BiH odabrao je 18 projekata u 15 mjesta koje će podržati s iznosom ukupne vrijednosti od gotovo 60.000 KM. Fokus ove inicijative je unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena.
Podržavat će se projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva, te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.
Pravo učešća u inicijativi {ZAJEDNO} za bolje sutra imale su sve organizacije, udruženja, institucije i druga registrirana pravna lica bez obzira na osnovnu djelatnost, a koja su od 22.5.2024. do 5.7.2024. svoje projekte prijavili putem online formulara na platformi www.dm-zajedno.ba. Prijavljeno je 85 projekata, te je na osnovu unaprijed definisanih kriterija odabrano njih 18. Osnovni kriteriji su bili fokusiranost na unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena kao i podizanje nivoa znanja o menstrualnom zdravlju, promjenu percepcije menstruacije u javnosti, uključujući skidanje stigme i osjećaja stida te doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva.
Odabrani projekti su:
- Udruženje za razvoj obrazovanja, nauke i inovacija URONI iz Sarajeva s projektom „REDm“
- PRONI omladinski centar za razvoj iz Brčko distrikta s projektom „Odupiranje menstrualnom siromaštvu“
- Udruženje Centar pozitivne prakse Breza s projektom „Konferencija o zdravlju žena "Važna si"“
- Udruženje "Nova generacija" iz Banja Luke s projektom „Zajedno bez rizika, sa djevojčicama i djevojkama“
- Udruženje za razvoj i edukaciju mladih "Siguran korak" iz Bijeljine s projektom „Nauči, prenesi - širimo svijest o menstrualnom zdravlju“
- Centar za sport i rekreaciju Goražde s projektom „Zdravlje žena: Harmonija tijela i uma“
- Studentski centar Sveučilišta u Mostaru s projektom „Menstruacija i zdravlje žena NISU tabu tema“
- Udruženje za razvoj i podršku planinarstva i sportskog turizma VEDRO Zenica s projektom „Unapređenje menstrualnog zdravlja kroz edukativne aktivnosti i boravak u prirodi“
- Mješovita srednja škola Doboj Istok s projektom „Sanitarni ormarići u školskim ženskim toaletima“
- Zavod za javno zdravstvo SBK iz Travnika s projektom „Menstrualna higijena nije luksuz, nego osnovna potreba i pravo svake žene“
- Udruženje građana ABF Busovača s projektom „Moja promjena“
- SOS Dječija sela u BiH iz Sarajeva „Moj ciklus - naš ciklus“
- JU Druga gimnazija Mostar s projektom „(Osna)žena heroina“
- Udruženje za psihosocijalnu podršku "Psihoart" Bihać s projektom „Za nju, za vas, menstrualno zdravlje za sve nas“
- Asocijacija za aktivno društvo AZAD Donji Vakuf s projektom „Ciklus Podrške“
- Javna zdravstvena ustanova Dom zdravlja Doboj s projektom „Bezbrižna menstruacija za svaku djevojčicu“
- Klub borilačkih sportova "Tuzla" s projektom „Borim se kao djevojka“
- Centar za psihološku podršku Sensus iz Mostara s projektom „Od "oni" do "svjesni dani u mjesecu"“
Odabrane projekte dm će podržati finansiranjem usluga ili nabavkom materijala i opreme, donacijom dm proizvoda ili kombinacijom navedenih stavki, ovisno o aktivnostima koje su planirane u sklopu odabranih projekata.
Ovo je druga godina kako dm provodi kampanju jačanja svijesti o važnosti ženskog zdravlja. U protekloj godini podržano je 14 projekata u okviru ove kampanje.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2022/23. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 344,1 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 13.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.