Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Uspješno realizovan projekt „Nauči, prenesi - širimo svijest o menstrualnom zdravlju“

dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024., realizovan projekt „Nauči, prenesi - širimo svijest o menstrualnom zdravlju“

U sklopu dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024. 

U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.

Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.

Projekt „Nauči, prenesi - širimo svijest o menstrualnom zdravlju“

Jedan od podržanih je i projekt „Nauči, prenesi - širimo svijest o menstrualnom zdravlju“ u organizaciji Udruženja za razvoj i edukaciju mladih „Siguran korak“ iz Bijeljine, koji za cilj ima podizanja svijesti 30 žena i djevojčica Romkinja s područja Bijeljine o važnosti menstrualnog zdravlja. 

„Osnovni problem je što je tema menstruacija i menstrualno zdravlje još uvijek tabu tema, naročito kod žena i djevojčica Romkinja, koje nisu adekvatno uključene u društvo, odgajane su u patrijarhalnoj zajednici, a pritom su i siromašne. Zbog navedenih razloga, one ne vode računa o svom menstrualnom zdravlju. Ne posjećuju ginekologa, jer smatraju da je to sramota. Ne znaju čak ni koliko traje menstrualni ciklus, ni kada su im plodni a kada neplodni dani. A s obzirom da su siromašne, ne mogu sebi priuštiti redovnu kupovinu uložaka. Kroz edukativne radionice prisutne su imale priliku naučiti kako adekvatno brinuti o svom menstrualnom zdravlju. Obezbijeđeni su im i higijenski paketi za period od godinu dana, što će umnogome uticati na njihovo održavanje menstrualne higijene“, izjavila je predstavnica Udruženja Begzada Jovanović.

Godina u znaku ženskog zdravlja

Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke - u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba“ – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalno zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru. 

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi. 

dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.