Obavljeno 1.385 besplatnih dermatoloških pregleda u devet bh. gradova

193 osobe sugerisane dodatne pretrage
Sarajevo, 13. 8. 2024. - Kompanija dm organizovala je besplatne dermatološke preglede u devet gradova širom Bosne i Hercegovine. U Sarajevu, Zenici, Doboju, Banjoj Luci, Tuzli, Bijeljini, Mostaru, Neumu i Bihaću ukupno je obavljeno 1.385 dermatoloških pregleda, dok je 193 osobe upućeno na daljnje pretrage.
Zašto su dermatološki pregledi važni?
Ova inicijativa dio je kontinuirane posvećenosti dm-a zdravlju i dobrobiti bh. građana, jer je zdravlje kože od ključne važnosti za čovjekovo dobro opšte stanje. Redovni dermatološki pregledi mogu pomoći u ranom otkrivanju različitih kožnih problema, uključujući melanom i druge vrste raka kože, koji su najefikasnije tretirani kada se otkriju u ranoj fazi.
„Kompanija dm besplatne dermatološke preglede organizuje još od 2015. godine. Smatramo da je od velikog značaja da informišemo naše sugrađane o značaju preventivnih pregleda, te da im stručne osobe, dermatolozi, daju savjete o pravilnoj njezi kože, identifikaciji alergijskih reakcija, kao i o tretmanima za uobičajene probleme poput akni, ekcema i psorijaze.", poručila je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga u dm BiH.
Kako zaštititi kožu?
Za preglede su bile zainteresovane osobe svih dobnih skupina, od 15 do 70 godina, a najveći broj pregleda je obavljen u Tuzli.
„Pacijenti su bili različitih dobnih skupina, od mladih do osoba starije životne dobi. Najčešće su dolazili radi pregleda mladeža, savjeta za njegu kože, problema s aknama te hiperpigmentacijama. Moj savjet svim građanima je da redovno sami pregledaju svoju kožu, koriste zaštitu od sunca svaki dan, čak i kad je oblačno, te da se obrate dermatologu čim primijete bilo kakve promjene ili probleme. Pravilna njega i preventivni pregledi ključni su za zdravu kožu“, kazala je dr. Ervina Omerbegović, specijalista dermatovenerologije.
Redovni dermoskopski pregledi posebno su značajni za osobe koje u porodičnoj anamnezi imaju raniju pojavu karcinoma kože i melanoma, u ovoj kategoriji su i osobe sa velikim brojem mladeža, preko 50, kao i osobe koje primijete neke promjene veličine ili boje mladeža, tegobe i slično.
„Mi u dm-u ćemo, putem različitih aktivnosti, nastaviti da podstičemo naše kupce i druge građane BiH na zdraviju svakodnevnicu te raditi na širenju svijest o važnosti prevencije oboljenja. Već u septembru u tri bh. grada održat će se naša druga stručna konferencija na teme fizičkog i mentalnog zdravlja žena sa uvaženim stručnjacima iz različitih područja.“ – zaključila je Hadžić.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2022/23. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 344,1 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 13.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.