Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Mini make up eventi: Besplatno šminkanje i beauty savjeti u odabranim dm prodavnicama

Mini make up eventi: Besplatno šminkanje i beauty savjeti u odabranim dm prodavnicama

Otkrijte nove trendove i tehnike šminkanja od 11. do 20.4.2024.

Sarajevo, 11.4.2024. – Proljeće je pravo vrijeme da u svoje beauty rutine uvedemo male promjene i nakon tmurnih zimskih dana zasijamo punim sjajem. Baš iz tog razloga dm je za sve dame pripremio mini make up evente na kojim će stručne dm savjetnice za ljepotu besplatno šminkati i dijeliti beauty savjete. Mini eventi bit će održani od 11. do 20.4. u trajanju od četiri sata, svaki dan u jednoj od 20 odabranih dm prodavnica koje nude uslugu dm savjetnice za ljepotu. Pregled odabranih prodavnica dostupan je na dm web stranici: www.dm-drogeriemarkt.ba.  

Svi posjetioci u dm prodavnicama moći će uživati u promocijama najnovijih make up proizvoda te u brojnim drugim posebnim ponudama. Kompanija dm je za kupce pripremila i male znakove pažnje, foto ram za nezaboravne uspomene i priliku da testiraju dm proizvode prije kupovine.

„Inspirisani proljećem i buđenjem prirode dm je kreirao mini make up evente, kao dio proljetne dm beauty kampanje koja traje od 10. do 23.4. pod motom „Ljepota inspirisana prirodom“. Želja nam je inspirisati dame da se povežu s prirodom i da prepoznaju ljepotu koja nas okružuje“, kazala je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dm-u.

Osim besplatnog šminkanja i beauty savjeta tokom kampanje kupci za svaku kupovinu make up proizvoda ostvaruju 15x više bodova na svojoj dm active beauty digitalnoj kartici, dok za kupovinu make up proizvoda u vrijednosti od 40 KM ili više, kupci na poklon dobijaju kozmetičku torbicu.

Šminkanje i savjetovanje je besplatno te nije potrebno rezervisati termin.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 17 godina dm se sa više od 1.100 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2022/23. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 344,1 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 13.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.