Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

Gotovo 3.000 učesnica istrčalo 7. dm utrku

Gotovo 3.000 učesnica istrčalo 7. dm utrku

U znaku borbe protiv menstrualnog siromaštva

Udruženju pomozi.ba donirano 3.000 komada Jessa uložaka

Sarajevo, 1.6.2024. – Veliki odziv učesnica na 7. dm žensku utrku, koja je danas, s početkom u 11 sati, održana na Vilsonovom šetalištu, još je jedna potvrda kako je ovaj sportsko-rekreativni događaj postao nezaobilazan u kalendaru mnogih dama. Trkački izazov od 5K uspješno je savladalo gotovo 3.000 trkačica iz cijele Bosne i Hercegovine, a u velikoj konkurenciji, za 16 minuta i 32 sekunde, prvo mjesto osvojila je Emina Alagić, koja je i prošle godine pobjedila. Drugoplasirana je Alma Hrnjić, koja je utrku završila za 17 minuta i 25 sekundi, a treće najbolje vrijeme ostvarila je Amela Trožić, koja je kroz cilj prošla za 18 minuta i 43 sekunde.

„Meni je dm ženka utrka jedna od najljepših trka u BiH, atmosfera se ne može dočarati, mora se doći i osjetiti. Ovo je moja druga medalja na dm utrci, a ove godine sam imala još bolje vrijeme na šta sam jako ponosna. Trčanje je zdravo i svima ga preporučujem“, izjavila je Emina Alagić, pobjednica 7. dm ženke utrke.

Jedna od najmasovnijih utrka u BiH, koja se organizuje s ciljem promocije zdravih životnih navika, ove godine posvećena je promociji očuvanja i unapređenja menstrualnog zdravlja žena. Učešćem u utrci sve trkačice dale su svoj aktivni doprinos u borbi protiv menstrualnog siromaštva, jer je od svake kotizacije izdvojena za podršku donaciji 3.000 Jessa higijenskih uložaka koju je kompanija dm uručila Udruženju pomozi.ba.

„Kroz brojne aktivnosti ove godine nastojimo unaprijediti i očuvati zdravlje žena, dok smo, sada već tradicionalnu, dm žensku utrku posvetili temi menstrualnog siromaštva o kojem se ne govori dovoljno. Zahvaljujemo se svim učesnicama jer su podržale našu donaciju higijenskih uložaka namijenjenu djevojkama i ženama u dobi od 13  do 55 godina, lošijeg socio-ekonomskog statusa, a koju će udruženje pomozi.ba distribuirati u osam bh. gradova. Podsjećamo kako su informisanje, destigmatizacija, pristup medicinskim uslugama i higijenskim proizvodima ključni koraci ka unapređenju menstrualnog zdravlja žena u BiH“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga u dm drogerie markt d.o.o. i podsjetila kako je kompanija dm, u saradnji s istraživačkim institutom Spectra, početkom godine u nekoliko evropskih zemalja, uključujući i BiH, sprovela ispitivanje o menstrualnom zdravlju, gdje se 60 posto ispitanica izjasnilo kako menstruaciju smatra izazovnom temom, posebno jer se o njoj ne govori dovoljno, čime se od jednog prirodnog procesa nepotrebno stvara tabu.

Medalje i nagrade za najbrže

Prvih deset najbolje plasiranih učesnica dm je nagradio uručivši im medalje, poklon korpe i dm poklon kartice. Tako je za osvojeno prvo mjesto uručena zlatna medalja i dm poklon kartica u vrijednosti od 400 KM, za drugo mjesto srebrna medalja i dm poklon kartica u vrijednosti od 300 KM, dok je trećeplasirana nagrađena bronzanom medaljom i dm poklon karticom u vrijednosti od 200 KM. Trkačice koje su se plasirale od 4. do 10. mjesta nagrađene su dm poklon karticama u iznosu od po 50 KM.

Bez obzira na plasman sve učesnice dobile su dri fit majicu te bogat poklon paket koji sadrži proizvode dm-a i partnera utrke: bioten, essence, EVELINE, GARNIER, Nutribella, REVUELE, Sante, SARA, SKIN1004 i Violeta.

Nakon utrke brzo okrepljenje, uz zdrave i ukusne zalogaje te osvježenje zdravim napicima, dm je osigurao u dmBio kutku, dok je druženje nastavljeno na After run zabavi, uz muzički performans Lake i Lele. 

Najmlađi su se i ove godine, uz facepainting i druge animacije, sjajno zabavili u dječijem kutku, dok su učesnice utrke i odrasli posjetioci mogli obaviti besplatan dermatološki pregled ili uživati u tretmanu refleksoterapije lica. Brojne degustacije i nagrađivanja pripremili su i partneri dm ženske utrke, zbog čega je druženje potrajalo sve do popodnevnih sati.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 17 godina dm se sa više od 1.100 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2022/23. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 344,1 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 13.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.