dmBiH i Bonjour.ba predstavili petu FEEL GOOD majicu

Ekskluzivno u dm prodavnicama i na dm online shopu po cijeni od 19,95 KM
Sarajevo, 7.6.2024. - Kompanija dmBiH u saradnji s vodećim lifestyle portalom Bonjour.ba prije pet godina pokrenula je FEEL GOOD kampanju, u okviru koje su za svaku godinu izrađene majice čijom kupovinom su podržane bh. poduzetnice na putu razvoja svog biznisa, kroz edukacije, mentorstva i usmjeravanje.
Tako je jučer u Sarajevu, predstavljena i peta po redu FEEL GOOD majica. Majica nosi natpis „I'm on my way“, a natpis prati silueta vintage kabrioleta. Govori o svijetu u kojem je ritam života dinamičan i ubrzan, ali na najljepši mogući način, što je prikazano i u pratećim materijalima na digitalnim kanalima dm-a i lifestyle magazina.
Kreativni koncept potpisuje upravo Bonjour.ba.
„Snažno vjerujemo u moć ženskog poduzetništva te nam je drago što već pet godina kroz projekt FEEL GOOD majica, od koncepta, realizacije, snimanja, eventa do same dm akademije za bh. poduzetnice direktno pripomažemo razvoju domaćeg tržišta te rastu i razvoju ženskih biznisa“, izjavila je Ana Ćavar, osnivačica i vlasnica Bonjour.ba.
Uz pomoć ove FEEL GOOD majice, ponovo će biti organizovana dm akademija gdje će poduzetnicama biti pružena prilika da usvoje konkretna znanja i savjete koja će im trebati od samih početaka razvoja brenda.
„Zaista nam je drago što ćemo, sada već petu godinu zaredom, kroz FEEL GOOD kampanju pružiti podršku razvoju ženskog poduzetništva u Bosni i Hercegovini, za šta smo do sada uložili gotovo 40.000 KM. Posebno u godinama kada nam je fokus na zdravlju žena, onima koje se nalaze na početku svoje karijere odnosno razvoja svog biznisa želimo biti podrška na putu ka uspjehu, jer smo svjesni koliko zadovoljstvo na poslu utiče na zdravlje. Stoga zajedno želimo kreirati lijepe biznis priče“, kazala je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dm-u.
Limited edition FEEL GOOD majica dostupna je ekskluzivno u svim dm prodavnicama širom BiH i na dm online shopu po cijeni od 19,95 KM. Njenom kupovinom i ove godine kupac donira 3 KM za razvoj ženskog poduzetništva u BiH.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 17 godina dm se sa više od 1.100 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2022/23. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 344,1 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 13.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.