Zemlje dijela dm grupe sada i na TikTok-u
dm drogerie markt zajedno s partnerom cosnova organizovali su prošle sedmice internacionalni TikTok event u Pragu. U okviru interaktivnog događaja influenseri i umjetnici deset dm zemalja kreirali su content za postojeće i nove TikTok kanale dijela dm grupe.

Internacionalni Social Media event u Pragu
Prag, 13.10.2023. – U okviru Social Media eventa koji je nosio naziv „Pres Play For Colour“ dm je zajedno s partnerom cosnova ugostio 14 nacionalno poznatih content kreatora i deset internacionalnih umjetnika iz deset različitih dm zemalja. Influenseri su zajedno s umjetnicima kreirali beauty look-ove i umjetnička djela, koje su pratioci mogli pratiti na TikTok i Instagram kanalima zemalja. Highlight večeri bio je zvanični početak novopokrenutih TikTok kanala u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Mađarskoj, Sjevernoj Makedoniji, Slovačkoj, Sloveniji i Srbiji. Zemlje su proslavile u veseloj i šarenoj atmosferi uz ugodne zvukove koje je puštao DJ. Dio programa bio je i live koncert poznate češke grupe Lake Malawi, a nekoliko zemalja prenosile su i dmLIVE emisiju na lokalnim 'Moj dm' aplikacijama.
Od sada je svih 11 zemalja dijela dm grupe dostupno na video-platformi TikTok, gdje će pratioci moći gledati kratka videa iz svijeta dm-a na teme: beauty, domaćinstvo i noviteti.
I dmBiH od sada na TikTok-u
dmBiH je u devetom mjesecu pokrenuo zvanični TikTok profil, kojeg je proslavio i ozvaničio na šarenom eventu „Press Play For Colour“. „TikTok nam kao kompaniji nudi mogućnost da ojačamo komunikaciju i sa generacijom Z. A to želimo postići uz sadržaj koji će upravo za mlade biti relevantan, zanimljiv i koji ih inspiriše“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u kompaniji dmBiH. Eventu u Pragu prisustvovale su influenserica Amina Efendić i umjetnica Marija Tica Kovačević koje su zajednički kreirale umjetničko i make up remek djelo, a Amina je upravo bila dio toga. Pratioci dmBiH profil mogu pronaći na linku: https://www.tiktok.com/@dm_bih.