Glavna navigacijaNavigacija po kategorijamaOsnovni sadržaj

dm zaposlenici dobitnici priznanja za doprinos razvoju Category Managementa i posebnog priznanja „Naši heroji“

dm zaposlenici dobitnici priznanja za doprinos razvoju Category Managementa i posebnog priznanja „Naši heroji“

Sarajevo, 7.3.2022. – Prilagođavanje asortimana za domaćinstvo potrebama kupaca u doba pandemije je veliki izazov, ali i jedan od posebno važnih segmenata uspješnog poslovanja. Na 8. FMCG Summitu koji je održan u organizaciji InStore magazina, dm zaposlenicima uručena su posebna priznanja.

Atif Hadžić, asortiman menadžer u odjelu Nabave dobitnik je ovogodišnjeg priznanja za doprinos razvoju Category Managementa: „Veoma smo sretni što je dm prepoznat kao kompanija koja je i tokom protekle godine ostvarila dobre rezultate te odgovorila na zahtjeve svojih kupaca. Ponuda asortimana i dostupnost proizvoda prilagođeni su potrebama naših kupaca koji su nam i u doba tržišnih promjena potvrdili svoju lojalnost. Ponudu našeg asortimana kontinuirano obogaćujemo kako bi kupci u svakom trenutku mogli pronaći sve što im je potrebno za domaćinstvo, njegu tijela i lica, make up, njegu kose te njegu beba kao  i zdravu ishranu i dodatke prehrani“ – istakao je Hadžić.  

Anja Radulović poslovotkinja dm prodavnice u Banjoj Luci u ime svih dm zaposlenika je dobitnica priznanja Naši heroji, za značaj i doprinos u savladavanju teškoća izazvanih pandemijom.

„Uručeno priznanje je nagrada za sve nas, dm zaposlenike, a posebno za mene i moje kolegice i kolege koji smo zaposleni u dm prodavnicama, jer smo u posebno izazovnom periodu za poslovanje uspjeli da odgovorimo na potrebe i zahtjeve naših kupaca. Posebno bih željela istaći i veoma značajnu podršku naših kupaca koji za vrijeme kupovine u dm prodavnicama poštuju mjere i preporuke koje su na snazi.“ – istakla je Anja Radulović, poslovotkinja dm prodavnice u Banjoj Luci.

Osma po redu i najveća konferencija o robi široke potrošnje u BiH, održana je 3. marta 2022. te su tom prilikom svi prisutni dobili uvid u pregled stanja i u potencijale domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.