Istorijat

2017. - dm {ZAJEDNO} za zdrav život - podrška projektima osnovnih škola za unapređenje zdravlja učenika i školskog osoblja  

2016. - dm {ZAJEDNO} za bolje sutra - povodom 10. rođendana, dm podržava realizaciju 10 projekata iz oblasti društveno korisno djelovanje, zaštita okoline i održivost, kultura, nauka i sport.

2016. - Besplatan wi fi - unutar svojih redovnih usluga dm kupcima od februara 2016. nudi i mogućnost korištenja besplatnog wi-fi u svim dm prodavnicama

2016. - babybonus za trudnice - u dm babybonus program, uz djecu do dvije godine, od aprila 2016. mogu se učlaniti i trudnice

2016. - active beauty - dm časopis za zdravlje i ljepotu besplatno se može preuzeti u dm prodavnicama 

2016. - Jer sve smo to MI - novi komunikacijski slogan koji je zamijenio slogan Jer i to sam ja

2015. - Proširenje dm centrale - širenjem mreže poslovanja došlo je i do potrebe proširenja i modernizovanja postojeće dm centrale u Sarajevu

2015. - Ukrasni elementi - Za ljepši i bolji ugođaj kupovine u dm prodavnice uvedeni su novi ukrasni elementi u skladu s uređenjem dm prodavnica u cijelom koncernu

2015. - Proširenje distribucijskog centra - Zbog centralizacije dobavljača i pospješenja isporuke robe ka dm prodavnicama dictribucijski centar u Blažuju proširen je na 6.362 m

2015. - dmBio - nova dm marka ukusnih prehrambenih namirnica proizvedenih u skladu s visokim ekološkim standardima

2015. - CSR kampanje "Veseli zubići" i "Djeca sunca" - Kampanja "Veseli zubići" pažnju je posvetila pravilnoj i adekvatnoj brizi o dentalnoj higijeni kod mališana, a "Djeca sunca" adekvatnoj zaštiti od štetnog sunčevog zračenja 

2015. - dm elektronske poklon kartice - Dotadašnji poklon bonovi zamijenjeni su modernim elektronskim poklon karticama 

2014. - 3000. dm prodavnica - Na razini koncerna 3000. dm prodavnica otvorena je u Sanskom Mostu

2014. -  CSR "Djeca sunca" i "Za dobar početak" - realizovane kampanje posvećene podizanju svijesti javnosti o važnost pravilne zaštite od štetnog sunčevog zračenja, te omogućavanje ugodnijeg boravka u bh. porodilištima

2014. - dm App i Instagram - pokretanje mobilne aplikacije i Instagram profila kupcima je omogućen još brži pristup informacijama, ponudama, akcijama i novostima iz dm-a

2013. - CSR "Djeca sunca" i "za zdrav život" - drugi put realizirana kampanja s naglaskom na važnost zdravog uživanja na suncu te kampanja koja je naglasak stavila na važnost zdrave ishrane

2013. Čista i lijepa BiH - 14.6.2013. zaposlenici dm-a provode akciju čišćenja i uređenja okoliša u Sarajevu, Mostaru i Banja Luci i tako doniraju 1.000 radnih sati u dobrotvorne svrhe.

2012. - dm babybonus - Početkom 2012. godine uveden je babybonus program za bebe sa ciljem pružanja podrške roditeljima kroz korisne savjete i prednosti pri kupovini u dm-u.

2012. Nove CSR kampanje - U 2012. godini dm provodi dvije CSR kampanje: Ja čuvam okolini i Djeca sunca te svoju odgovornost prema zajednici pokazuje i u narednoj godini kroz kampanju Za zdrav život.

2011. DC Blažuj - U novembru 2011. godine s radom počinje dm-ov distribucijski centar u Blažuju na površini od 4.468 m2.

2010. - 1. CSR kampanja - Prva CSR kampanja dm BiH provedena je u aprilu 2010. godine pod nazivom Za zdrav i lijep osmijeh. 

2009. - Nova centrala dm BiH - 2009. godine otvorena je nova dm centrala na Ilidži s 1.000 m2 uredskog prostora.

2009. - Svijet prednosti - 1. oktobra 2009. dm BiH pokrenuo je program lojalnosti s ciljem nagrađivanja vjernosti kupaca.

2007. - Centrala na Alipašinom polju - U julu 2007. godine dm BiH seli u novu centrala na Alipašinom polju.

2006. - Nova centrala u Austriji - U Walsu kod Salzburga otvorena je nova dm centrala za dio koncerna Srednje i Istočne Evrope. Na 7.100 m2 izgrađena je centrala koja predstavlja središte svih zbivanja kako u Austriji tako i u zemljama članicama koncerna Srednje i Istočne Evrope.

2006. - Prva dm prodavnica u Bosni i Hercegovini - 2006. osnovan je dm BiH. Prva dm prodavnica u Bosni i Hercegovini otvorena je 29. juna 2006. godine u sarajevskom naselju Dobrinja gdje se nalazilo i prvo sjedište dm BiH.

2004. - Ekspanzija na Istok - Širenje na tržišta Srbije (2004.), Rumunije (2007.) i Bugarske (2009.) predstavlja novu prekretnicu za dm Austriju.

2002. - s.he is the best - dm uvodi sa s.he stylezone robnu marku za djevojke: kozmetika koja je u trendu i modni dodaci za svaki džeparac.

1996. - Prva dm prodavnica u Hrvatskoj - Prva dm prodavnica u Hrvatskoj otvorena je u Zagrebu na tržnici u Dubravi.

1995. - dm robne marke - Linijom prirodne kozmetike alverde, te babylove, Balea i paradies Fotowelt dm Austrija uvodi prve vlastite robne marke.

1994. - Hier bin ich Mensch. Hier kaufe ich ein. - dm mijenja svoj slogan Velike marke – male cijene te novim sloganom Tu sam čovjek, tu kupujem naglašava da je svaki čovjek sam po sebi jedinstven i da dm tom čovjeku, onakvom kakav on jeste, nudi pravi izbor.  

1993. - Na Istoku dosta novog - dm kreće u svoje osvajanje istočnog tržišta i otvara prve prodavnice u Češkoj, Mađarskoj i Sloveniji 1993. te u Slovačkoj 1995. godine.

1989. - Novi distribucijski centar - Distribucijski centar u Ennsu počinje s radom iz kojeg se sve dm prodavnice direktno snabdijevaju robom.

1986. - Trendsetter - dm je jedno od prvih trgovačkih društava u Austriji koje u svoj asortiman uvrštava organske proizvode firme Alnatura.

1982. - dm filozofija - dm Njemačka i dm Austrija zajedno razvijaju filozofiju i principe preduzeća. U središtu je čovjek – bilo kao zaposlenik ili kao kupac.

1976. - Osniva se dm Austrija - Ideja osnivanja dm-a prenosi se u Austriju: Günter Bauer otvara prvu dm prodavnicu u Linzu.

1973. - Kako je sve počelo - Götz Werner osniva firmu dm drogerie markt i otvara prvu dm prodavnicu u njemačkog gradu Karlsruhe.