Promjena počinje u tebi. 

dm te poziva da budeš otvorena za promjene. 

Svaki aspekt promjene, neovisno radi li se o prevazilaženju vlastitih strahova, ograničenja koja smo sami sebi nametnuli, društvenih prepreka, svakodnevnih malih ili pak velikih životnih promjena – počinje u nama, u tebi. Spremnost da budemo otvoreni za promjene reflektira i našu spremnost na rast i razvoj – osobni, društveni, poslovni...

KOLIKO SATI SI DANAS STVARNO ŽIVJELA?
U središtu filozofije dm-a stoji čovjek. Za dm kupac nije samo potrošač, on je puno više od toga. Stoga svojim kampanjama želi staviti u fokus i stvarne potrebe čovjeka, unutrašnje zadovoljstvo koje će biti vidljivo ka vani, motivirati na dobro i odgovorno djelovanje u društvu te poticati dobre međusobne odnose. U isto vrijeme, dm ne želi nametnuti svoje stavove. Ne želi ponuditi spremne odgovore, nego pitanjima potaknuti na razmišljanje i ohrabriti za promjene. Pitanja o unutrašnjim preprekama, društvenim normama, predrasudama i svakodnevnim navikama. Pitanja koja motiviraju i inspiriraju a koja su uvijek u vezi s promjenom.

VOLIŠ LI SAMU SEBE KAO ŠTO VOLIŠ DRUGE?
Kraj godine i početak nove prilika je da u svojoj svakodnevnici zastanemo i zapitamo se: Volimo li sami sebe kao što volimo druge? Koliko vremena u danu stvarno živimo? Da li zaista radimo ono što želimo? Vrijeme je da se posvetimo sebi najprije preispitujući sebe iznutra kako bi ta promjena bila vidljiva izvana. I to ne samo na nama, nego i u našim međusobnim privatnim i poslovnim odnosima, našem odnosu prema društvenoj zajednici, prema prirodi i svemu onome što nas okružuje.