Podijeli i odštampaj

color #000000
color #000000

Probudite se spavalice!

Niste jutarnji tip? Teško se možete razbuditi i jednostavno ne funkcionišete prije 12h? Mi Vam donosimo 6 savjeta kako ćete se s lakoćom razbuditi i svoj dan započeti na vrijeme. Nakon nekoliko puta praktikovanja naših savjeta, uočit ćete prednosti svojih novih rituala.

Na vrijeme u krevet!
Čim osjećate pospanost legnite u krevet. Nemojte se truditi na silu ostati budni dok program na TV-u ne završi. Ni radni stol Vam preko noći neće pobjeći a interneta će biti i naredni dan.

Uvečer posložite outfit za naredni dan
Uvečer pripremite šta želite obući za naredni dan i sportsku opremu. Lakše ćete ustati ako znate da dragocjeno vrijeme ne morate gubiti pred oramarom.

Nek Vam budilica ne bude na dohvat ruke
Budilicu ili mobitel s podešenim alarmom stavite 2-3 metra izvan Vašeg dometa i to će Vas natjerati da ustanete iz kreveta. Kad ste jednom ustali, najgore ste prošli. Za dodatnu motivaciju kao zvuk alarma podesite omiljenu pjesmu, ona će Vas dodatno razbuditi.

Uplanirajte jutarnji trening
Napravite sedmični plan za jutarnji trening. Unaprijed odredite dane i satnicu namjenjenu jutarnjem treningu. Za početak Vam je dovoljno 2 x sedmično. Nakon treninga istuširajte se nekim osvježavajućim gelom za tuširanje. Naš prijedlog: Balea, sport & refresh, gel za tuširanje, s mirisom mentola, 300 ml. 

Pijite vode
Prije jutarnjeg treninga popijte 1-2 čaše vode kako biste pokrenuli organizam. A tokom trening nećete osjećati žeđ.

Uživajte u jutarnjoj tišini
Dok se grad tek budi i kreće u akciju, bez gužve, galame i stresa uživajte u trenucima tišine. To vrijeme iskoristite da u miru isplanirate dan koji je ispred Vas i sve obaveze koje Vas čekaju. Vremenom ćete veoma cijeniti ove trenutke koje imate samo za sebe.