Nova TV kampanja dm-a u 12 zemalja: 

Promjena počinje u meni. 

dm drogerie markt na internacionalnom nivou započinje sa sasvim novom image kampanjom na TV-u i u svim digitalnim medijima. U fokusu kampanje stoji tema promjene: Koju ulogu igraju promjene u ljudskim životima? Gdje započinju promjene? Šta nas sprečava od toga da učinimo prvi korak? Kako se nosimo sa promjenama? I: Koja je uloga dm-a kao generatora impulsa i potpore u smislu poruke: „Tu sam čovjek, tu kupujem“ kada je u pitanju tema promjene?

„Tu sam čovjek“ – dm drogerie markt oduvijek u središte stavlja potrebe čovjeka. A za dm to podrazumijeva da motivira i generiše impulse! Jer samo osoba koja je spremna na promjene može u potpunosti crpiti svoj potencijal. U spotovima pokazujemo kako se ljudi bore sami sa sobom prije nego što postanu spremni na to da učine prvi korak, prije nego što dozvole da se dese promjene i da se suoče sa izazovima. Pokazujemo da su promjene uvijek prilika za razvoj i prikupljanje novih iskustava. Time želimo čovjeka ohrabriti za promjene.

Sve ovo prikazano je na impresivan način od strane internacionalnog filmskog tima kojeg je okupio holandski režiser Job van As.

Nova kampanja sprovodi se u 12 zemalja centralne i istočne Evrope. A pošto nam već sada stižu upiti: Pjesma TV kampanje zove se „It's a new day“ i pjeva je Anouk.