„Tu sam čovjek, tu kupujem“ – ovo je obećanje koje u središte stavlja čovjeka kao individuu – bio on kupac ili zaposlenik. Proteklih godina značenje „Tu sam čovjek“ dodatno je objašnjeno kroz kampanje „Jer i to sam ja“ i „Jer sve smo to MI“. S novom kampanjom „Čovjek kao i svaki drugi. Poseban.“ mijenjamo pristup i produbljujemo smisao značenja „biti čovjek“. Svaki čovjek ima svoje osobine poput npr. hrabrosti i saosjećanja koje nosi u sebi. Ali neke osobine nas naročito karakterišu, definišu i čine nas onim što jesmo. One čine naše biće i jedinstvenost. Po njima smo posebni. Naš cilj je prikazati čovjekovu suštinu i biće u svojoj raznolikosti i odati mu priznanje i poštovanje. Navedenom konstatacijom je i filozofija dm-a duboko protkana. Ne samo u svakodnevnom odnosu sa kupcima već u odnosima sa zaposlenicima i partnerima možemo prepoznati navedene vrijednosti. Posebnost dm-a jeste što kroz sve svoje aktivnosti u osnovi proteže obećanje marke dm "Tu sam čovjek". 

Kampanju "Čovjek kao i svaki drugi. Poseban." Ispričat ćemo kroz priče ljudi koji to jesu - kao i svi drugi - posebni.