Podijeli i odštampaj

color #000000
color #000000

Najčešće postavljena pitanja i odgovori u vezi s poslovanjem dm-a

Ukoliko imate pitanje koje nije obuhvaćeno odgovorima ispod, možete nam se obratiti putem dm Facebook stranice i Instagram profila u bilo koje vrijeme, kao i putem telefona 033 778 300 u periodu od 8 do 16 sati. potrudit ćemo se da u što kraćem vremenu odgovorimo na sva vaša pitanja i potrebe. 

Iz kojeg razloga su dm prodavnice još uvijek otvorene kada je tako mnogo drugih trgovina zatvoreno? 

Kompanija dm prati odluke nadležnih institucija i u skladu s njima ureduje radno vrijeme svojih prodavnica. Pojedine dm prodavnice su zatvorene, dok ostale rade po promijenjenom radnom vremenu. Sve informacije redovno ažuriramo te se aktuelno radno vrijeme u svakom trenutku može provjeriti putem linka: Radno vrijeme dm prodavnica. Smatramo kako je dm kao drogerija važno mjesto za snabdijevanje proizvodima koji su svakodnevno potrebni poput hrane i proizvoda za njegu beba, proizvodi za posebne prehrambene navike, dodaci prehrani, proizvodi za domaćinstvo i dr. Molimo vas za obazrivost prema našim kolegicama i kolegama na način da držite odgovarajuće odstojanje, vodite računa o općenitim higijenskim preporukama i po mogućnosti kartično plaćate.  

Gdje se možemo informisati o aktuelnom radnom vremenu dm prodavnica? 

Sve informacije o radnom vremenu dm prodavnica redovno ažuriramo te se aktuelno radno vrijeme u svakom trenutku može provjeriti putem linka: Radno vrijeme dm prodavnica. Također, u svakom trenutku vam stojimo na raspolaganju za pitanja putem naših online kanala: dm Facebook stranice i Instagram profila.

Je li sigurno ići u dm prodavnice u kupovinu? 

Zdravlje zaposlenika i kupaca za dm je uvijek najveći prioritet. Shodno tome dezinfekcija prostora se radi češće nego što je to zakonom inače predviđeno, stavljena je mogućnost korištenja zaštitnih rukavica i maski. Pozivamo i vas da nam u ovim mjerama budete podrška održavajući odstojanje, po mogućnosti plaćajući kartično te generalno vodeći više računa o općenitim higijenskim preporukama. Također, molimo vas da slijedite upute nadležnih institucija te u kupovinu idete samo onda kada je to nužno.

Koje mjere je dm poduzeo za zaštitu svojih zaposlenika? 

Zahvaljujemo se što vam je stalo do dobrobiti naših kolegica i kolega, koji i dalje u dm prodavnicama nastoje i rade sve na tome da kupci pronađu željene proizvode. Zdravlje zaposlenika i kupaca za dm je uvijek najveći prioritet. Stoga je uspostavljena radna grupa koja svakodnevno radi na novim mjerama, kako bi shodno situaciji koja se svakodnevno mijenja pravovremeno mogli reagovati. Shodno tome dezinfekcija prostora se radi češće nego što je to zakonom inače predviđeno, stavljena je mogućnost korištenja zaštitnih rukavica i maski. Pozivamo i vas da nam u ovim mjerama budete podrška održavajući odstojanje, po mogućnosti plaćajući kartično te generalno vodeći više računa o općenitim higijenskim preporukama.

Mislimo da dm zaposlenici na internetu preprodaju velike količine sredstava za dezinfekciju i to po povećanim cijenama i da ih ostavljaju sebi i svojim prijateljima te iste kupci ne mogu kupiti. 

Razumijemo da ste uznemireni što niste mogli kupiti određeni proizvod ili što su drugi kupci naočigled kupili veće zalihe istog. Pritom ne vjerujemo da se u navedenoj situaciji radi o dm zaposlenicima jer nam je svima u dm-u stalo da vodimo računa o snabdijevanju proizvodima koji su svakodnevno potrebni i težimo ka tome da što veći broj kupaca pronađe željene proizvode. Garantujemo da je dostupnost robe u dm-u trenutno prioritet i da svakodnevno radimo na tome da obezbijedimo odnosno budemo u mogućnosti da ponudimo potrebne proizvode.

Da li u dm-u ima dovoljno količina proizvoda za dezinfekciju? 

Trenutno je potražnja za određenim proizvodima veća, zbog čega navedeni proizvodi u određenom trenutku mogu biti nedostupni u pojedinim prodavnicama. Zajedno s našim dobavljačima svakodnevno radimo na tome da kontinuirano isporučujemo nove zalihe robe ka prodavnicama.

Da li je moguće poručiti online proizvode iz dm-a obzirom da su pojedine trgovine zatvorene?  

Kompanija dm nema uslugu kupovine putem online shop-a. Također, nije moguće vršiti narudžbu putem dm službenih Facebook ili Instagram stranica.

Zašto ne ograničite količinu artikala koji jedan kupac može kupiti? 

Nažalost, osim apela kupcima koji smo poslali i kontinuirano šaljemo da se ne kupuje u velikim količinama nego razumno i onoliko koliko je potrebno za svakodnevne potrebe, ne možemo u ovom trenutku više učiniti. Trudimo se da kontinuirano naše dm prodavnice snabdijevamo robom i trenutno nam je to najveći prioritet, kako bi što više naših kupaca moglo doći do potrebnih proizvoda.

Zašto se mora plaćati karticom? 

Plaćanje karticom nije obavezno. Isto je samo sugestija u cilju preventivne zaštite. Kupci i dalje mogu plaćati i gotovinom ili dm poklon karticama.

Da li je dm povećao cijene proizvoda? 

U skladu s odlukama donesenim na nivou entiteta, kantona i općina, cijene kako dezinfekcijskih sredstava, tako i drugih proizvoda iz ostatka asortimana u dm BiH nisu povećane u odnosu na 5.3.2020. Proizvodi koji su bili dostupni po UVIJEKPOVOLJNO cijeni na datum 05.03.2020., a u međuvremenu je istekla snižena cijena, vraćeni su na iste UVIJEKPOVOLJNO cijene koje su važile na dan 5.3.2020. godine. Navedeno će biti u primjeni do daljnjeg, sve dok važi i odluka nadležnih vlasti.

Zašto nema testera za proizvode u dm prodavnicama? 

Zbog mjera predostrožnosti odlučili smo skloniti sve testere proizvoda dekorativne kozmetike, kozmetike za njegu lica i mirisa. Molimo vas da ne otvarate redovne proizvode, a u slučaju dodatnih pitanja ili nedoumice oko izbora proizvoda, molimo vas da se obratite našim kolegicama i kolegama u prodavnicama.